SERVIS: Broušení a servis do 15.8. je z důvodů dovolené uzavřen. Náhradní díly a nové zboží je expedováno bez omezení.

Jak nakupovat

Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru správného modelu až po jeho objednání.

Výběr zboží

Někdo si před nákupem rád popovídá s prodejcem, jiný jde přímo.

  • Pokud patříte do první skupiny, neváhejte nám hned zatelefonovat na 608 37 36 37 a my Vám rádi poskytneme  všechny potřebné informace.
  • Jestliže už víte, co chcete, je to snadné.

Košík

1.    Vybraný model vložíte do košíku pomocí tlačítka Vložte do košíku.

2.    V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.

3.    Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

Dodací a fakturační adresa

  • Pokud se dodací adresa liší fakturační, vyplňte oboje správně. U nákupu na firmu nezapomeňte vyplnit IČ a DIČ.
  • Váš telefon a email je nezbytný, abychom vás mohli kontaktovat a dodat vám zboží.

Doprava a platba

Vaší objednávku Vám doručíme pomocí kurýrní služby, nebo si zboží můžete vyzvednout sami na výdejně.

Než však dojde k předání zboží je nezbytné, aby platba za zboží byla připsána na náš účet. Proto Vám zašleme po objednání zálohovou fakturu spolu  s informací o termínu dodání.

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Hodí se vědět

  • O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle 608 37 36 37.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „vyprodáno“ nebo "není skladem" v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze Vám vrátíme na účet.